به گزارش معاونت فرهنگی، با برنامه ریزی طلاب مدرسه، جشن شب 22 بهمن که مصادف بود با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، با حضور جمعی از طلاب حاضر در مدرسه در یکی از مدرس های بزرگ مدرسه برگزار شد.






پذیرایی این جشن، به خاطر خاص بودن مناسبت آن و تقارن این دو عید مبارک، متفاوت از بقیه مراسمات بود.


